Juice Perawan Gold D’Herbs

jus-perawan

JUS PERAWAN GOLD
Juice Perawan Plus Collagen mempunyai 1001 Khasiat dapat mengembalikan keremajaan anda dan memberi keceriaan dan kebahagiaan dalam rumahtangga anda. Mereka yang mengalaminya sahaja dapat merasainya yang longgar rasa ketat, yang kembang rasa rapat.suami tentu gembira!

KHASIAT JUS PERAWAN GOLD

  • Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
  • Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok & anjal.
  • Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
  • Menegang & mencerahkan kulit.
  • Melambatkan proses monopous.
  • Memberikan tenaga dalaman wanita.
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Mengurangkan senggugut.
  • Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
  • Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga.

CARA PENGUNAAN JUS PERAWAN GOLD

  • Ambil 2 sudu setiap pagi & malam.
  • Minum banyak air putih.
  • Tidak digalakkan bagi wanita yang sedang mengandung & ketika dalam haid.
  • Simpan di tempat sejuk selepas dibuka.
JUS PERAWAN
Klik untuk besarkan

KANDUNGAN JUS PERAWAN GOLD

  • Kacip Fatimah mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual
  • Manjakani mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin
  • Pueraria Mirifica memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul.Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara.
  • Acai Berry merupakan antioksidan yang tinggi.
  • Kurma mengandungi potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim
  • Madu dapat memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, menjaga dan mengimbangi kekuatan badan serta merangsang tenaga batin.
  • Roselle melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik yang dilakukan oleh radikal bebas(Roselle kaya dengan anti oksidan)
  • Delima mampu mengurangkan penyakit jantung dan penumpukan lemak. Selain itu, delima mengandungi antioksidan yang luar biasa tinggi. Kerana itu, ia dimanfaatkan untuk menangkis serangan radikal bebas.
  • Kolagen menggalakkan kekenyalan dan keanjalan kulit

testimoni-terbaru-jus-perawan-gold

BERAT/ISIPADU : Juice Perawan Gold: 250ml

CARA TEMPAHAN :

  • jus perawan
  • jus perawan gold
  • jus perawan dherbs
  • khasiat jus perawan
  • jus perapat
  • testimoni jus perawan
  • dherbs
  • jus perawan dherbs testimoni
  • jus perawan testimoni
  • kebaikan jus perawan
  • jus perawan plus collagen testimoni
  • jus perawan d herbs
  • jus perawan gold dherbs
  • jus perapat dherbs
  • jus perawan dherbs original
  • khasiat jus perawan gold
  • jus perawan gold testimoni
  • jus perawan gold berkesan
  • jus perawan gold d\herbs testimoni
  • kelebihan jus perawan
  • jus perawan gold d\herbs untuk hamil
  • testimoni pengguna jus perawan
  • testimoni jus perawan dherbs
  • testimoni jus perawan gold
  • produk d\herbs jus perawan
  • Dherbs jus perawan
  • jus perawan dan gegetah cinta
  • jus perawan vs harum malam
  • jus perawan gold dherbs untuk hamil
  • jus perawan plus collagen
  • produk dherbs jus perawan
  • dherbs jus perawan gold
  • jus perawan gold dherbs testimoni
  • jus perawan dherbs review
  • jus perawan dherb
  • jus perawan untuk hamil
  • jus perawan dherbs gold testimoni
  • jus perawan d\herbs testimoni
  • kelebihan jus perawan gold
  • khasiat jus perawan dherbs
  • kesan minum jus perawan gold
  • jus perawan d herb
  • kebaikan jus perawan gold
  • produk dherbs untuk wanita
  • kesan jus perawan
  • jus perawan d\herbs untuk hamil
  • jus perawan d herb testimoni
  • cara minum jus perawan
  • testimoni jus perawan d\herbs
  • d herbs jus perawan
  • jamu perapat dherbs
  • harga jus perawan gold
  • kesan minum jus perawan
  • fungsi jus perawan
  • harga jus perawan
  • testimoni dherbs
  • dherbs perapat
  • jus perawan gold dherbs review
  • khasiat jus perawan testimoni
  • jus perawan d herbs testimoni
  • jus perawan gold untuk anak dara
  • d herbs
  • jamu perawan d\herbs
  • jus perawan d'herbs untuk hamil
  • cara makan jus perawan
  • jus perawan gold untuk ibu menyusu
  • testimoni jus perawan plus collagen d\herbs
  • kebaikan jus perawan dherbs
  • cara minum jus perawan gold
  • jus perawan dherbs untuk hamil
  • testimoni jus perawan d herbs
  • juice perawan
  • jus perawan gold terbaru
  • perawan gold
  • jus perapat dara
  • jus perawan dherbs untuk anak dara
  • jus perawan gold d'herbs untuk hamil
  • jus perawan gold d\herbs
  • jus dherbs
  • jamu dherbs
  • jamu perawan dherbs
  • jus parawan
  • dherbs jus perawan plus collagen
  • khasiat jus perawan d herbs
  • testimoni jus perawan gold dherbs
  • testimoni pengguna jus perawan d\herbs
  • juice perawan gold
  • testimoni jus perawan untuk hamil
  • jus perawan gold untuk hamil
  • khasiat jus perawan dherb
  • testimoni jus perawan d\herbs untuk hamil
  • d\herbs jus perawan
  • perawan gold testimoni
  • kesan jus perawan gold
  • khasiat jus perawan d\herbs
  • kelebihan jus perawan gold d\herbs
  • cara minum jus perawan d herbs
  • cara pengambilan jus perawan d\herbs
  • khasiat jus perawan gold dherbs
  • dherbs perawan gold testimoni
  • dherbs collagen
  • jamu perapat d\herbs
  • jus perawan gold d herbs
  • jus perawan gold 2014
  • produk jus perawan
  • testimoni jus perawan plus collagen
  • produk d\herbs untuk wanita
  • jus ketatkan faraj
  • jus untuk wanita
  • testimoni dherbs jus perawan
  • keberkesanan jus perawan plus collagen
  • collagen perawan gold testimoni
  • produk perapat dherbs
  • jus perawan gold d'herbs
  • kelebihan jus perawan dherbs
  • dherb
  • kesan sampingan jus perawan
  • kebaikan jus perawan d herbs
  • jus perawan gold d'herbs testimoni
  • jus perawan untuk ibu menyusu
  • khasiat jus perawan untuk hamil
  • juice perawan gold dherbs testimoni
  • jus perawan d herbs original
  • d herb jus perawan
  • jus perawan terlajak laris
  • kebaikan jus perawan gold d\herbs
  • jus perawan plus collagen d\herbs
  • testimoni pengguna jus perawan dherbs
  • jus perawan selepas bersalin
  • produk d'herbs jus perawan
  • produk d herbs jus perawan
  • testimoni collagen perawan gold d\herbs
  • jamu jus perawan
  • jus perawan dherbs gold
  • jus perawan d\herbs untuk ibu menyusu
  • kebaikan jus perawan d\herbs
  • kebaikkan jus perawan
  • produk perapat d\herbs
  • testimoni produk jus perawan gold
  • testimoni jus perawan gold d\herbs
  • harga jus perawan dherbs
  • d herbs perawan
  • jus perawan collagen
  • kebaikan jus perawan untuk anak dara
  • testimoni jus perawan plus collagen dherbs
  • khasiat jus perawan plus collagen
  • jus perawan harga
  • jamu rapat dherbs
  • jus perawan 2015
  • testimoni jus perawan dherbs gold

47 thoughts on “JUS PERAWAN (Kembalikan Keremajaan Wanita) – Juice Perawan Gold D’Herbs

  1. Slm.klaw isteri sya ambil jus perawan ni
    Tetapi isteri sya belum melahirkn ank
    Adakah boleh diambil jika belum pernah beranak?ada kean smpingan x?
    (Baru kahwin 6 bln) tq…

  2. Assalam.

    ingin bertanya tentang jus perawan.
    perempuan yang belom berkahwin, boleh minom jus perawan tak?

    Tq

    1. Waalaikummussalam.

      Jus perawan sgt sesuai utk wanita (yang sudah @ belum yang melahirkan anak) dan gadis. Ia cuma tidak sesuai diamalkan ketika hamil atau ketika haid.

  3. Sy nk tny produk ni tok ksuburan skli kn. Orang yg mkn pil perancg bole ke ambil jus prwan ni.. Takot tlebih subur n sgkut.. 😉

      1. Saya baru beli juice perawan. Di beritahu olej penjual boleh di mimun ketika haid & saya terus mencuba. Ada kesan sampingan ke? Selepas minum 15min saya merasa ngantuk sangat. Memang begitu ke?
        Ni baru kali kedua saya mencuba (minum pada waktu malam saje)

  4. Assalamualikum..mcm mne saya nk whatsup pn sdngkn pn xde ws..sy tringin nk order p saya perlu tau lebih ag how tu use.tq

    1. Waalaikummussalam warahmatullah. Jus perawan perlu diambil 2 sudu setiap pagi dan malam utk keberkesanan yang optimum. Jika puan tiada aplikasi Whatsapp puan boleh SMS ke 010-5081997.

  5. Assalamuailaikum
    sye nak tanye..kalau minum jus ni blh lancarkan period sbb sye period mmg tak teratur jarak 2 bulan or 3 bulan…

  6. Salam Kak,

    Nak tanya, jus ni boleh merawat jangkitan keputihan kah? bukan sekadar keputihan biasa sja.

  7. sy nk tnye,sepatutnye sy dah dtg bln dlm pertengahan bln…tetapi dlm bln ni sy xdtg2 ag…smlm sy ade minum jus perawan tu…tp still sme je…

    kalo arini sy minum jus perawn tu boleh ag ke??

    1. assalam nk tye sya menpunyai mslh sakit jantung,sya nk mencuba produk jus perawan ni,tp bg sya hidapi sakit jntung ni boleh ke mencuba tk ada efek,

  8. Assalamualaikum sy nk tnye lah sy baru abz mnom jus nie dlm bulan 2..sepatutnye sy period 24 .2 lepas tp keluar cairan coklat..smpai lah skrag dah semmgu..adakah itu normal?sy masih anak dara lagi..n period sy sblum nie teratur je..

  9. Assalamualaikum,

    Saya nak tnya kalo dtg haid minum jus perawan gold & ada kesan sampingan tak ??

  10. Salam . . Sy nk tye la sis. . Sblm nie sy ade berurut tok naik kn peranakan dgn nnek sy. . N then dye bgtau prnakan sy bgkak. . N period pown xbrpe nk trtur. Sblan just dtg 3-4 ari sje. . Bley kew klau sy amal kn jus perawan nie. .

  11. Hi, saya nak tempah jus perawan.
    umur 31th dah ade anak sorang..sejak 9 bulan saya tgh mencuba anak kedua tp belum ade rezeki.

    bidan ckp peranakan bengkak cikit.

    so i pernah tgk byk testimoni ttg jus D’Herbs nie dlm siaran TV pg.

    boleh bagi tahu cara pembelian online.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.