JUS PERAWAN (Kembalikan Keremajaan Wanita) – Juice Perawan Gold D’Herbs

Pertanyaan/ Order melalui Direct Whatsapp

 

Juice Perawan Gold D’Herbs

jus-perawan

JUS PERAWAN GOLD
Juice Perawan Plus Collagen mempunyai 1001 Khasiat dapat mengembalikan keremajaan anda dan memberi keceriaan dan kebahagiaan dalam rumahtangga anda. Mereka yang mengalaminya sahaja dapat merasainya yang longgar rasa ketat, yang kembang rasa rapat.suami tentu gembira!

 

KHASIAT JUS PERAWAN GOLD

  • Merawat masalah keputihan & haid yang tidak teratur.
  • Menaikkan tulang punggung & payudara wanita agar lebih montok & anjal.
  • Menyuburkan rahim & peranakkan wanita ( baik untuk wanita yang sukar mendapatkan zuriat).
  • Menegang & mencerahkan kulit.
  • Melambatkan proses monopous.
  • Memberikan tenaga dalaman wanita.
  • Meningkatkan sistem imunisasi.
  • Mengurangkan senggugut.
  • Menambahkan keinginan seksual wanita & mengeratkan hubungan suami isteri
  • Sesuai untuk gadis & wanita yang sudah berumahtangga.

CARA PENGUNAAN JUS PERAWAN GOLD

  • Ambil 2 sudu setiap pagi & malam.
  • Minum banyak air putih.
  • Tidak digalakkan bagi wanita yang sedang mengandung & ketika dalam haid.
  • Simpan di tempat sejuk selepas dibuka.
JUS PERAWAN

Klik untuk besarkan

KANDUNGAN JUS PERAWAN GOLD

  • Kacip Fatimah mengekalkan sistem pembiakan yang baik bagi wanita, untuk mengetatkan dan melincirkan serta meningkatkan fungsi seksual
  • Manjakani mengetatkan rahim dan otot vagina yang mungkin kendur ataupun longgar akibat proses bersalin
  • Pueraria Mirifica memberi bentuk badan yang sempurna terutama pada bahagian payudara dan pinggul.Ia juga mengandungi agen anti-kanser yang dapat membantutkan pertumbuhan sel kanser bagi pengidap kanser payudara.
  • Acai Berry merupakan antioksidan yang tinggi.
  • Kurma mengandungi potasium penting untuk sistem saraf yang merangsang daya ingatan, membangkit nafsu kelamin dan meningkatkan sistem pertahanan badan khususnya untuk mencegah barah buah dada dan rahim
  • Madu dapat memulih, menyegar dan menambah tenaga tubuh badan, menjaga dan mengimbangi kekuatan badan serta merangsang tenaga batin.
  • Roselle melambatkan proses penuaan dan mencegah berlakunya penyakit kronik yang dilakukan oleh radikal bebas(Roselle kaya dengan anti oksidan)
  • Delima mampu mengurangkan penyakit jantung dan penumpukan lemak. Selain itu, delima mengandungi antioksidan yang luar biasa tinggi. Kerana itu, ia dimanfaatkan untuk menangkis serangan radikal bebas.
  • Kolagen menggalakkan kekenyalan dan keanjalan kulit

testimoni-terbaru-jus-perawan-gold

BERAT/ISIPADU : Juice Perawan Gold: 250ml

 

CARA TEMPAHAN :

Harga: RM 35.00 + RM 6.00 poslaju = RM 40.00 seunit (Semn Malaysia) @RM70.00 untuk 2 unit.
@ RM 50.00 (Sabah/Sarawak)

*** Harga termasuk kos poslaju
poslaju

SMS /WhatsApp/WeChat : Ada Stok JUS PERAWAN

ke +6013-7737593(SMS/WhatsApp)
Abd Rahman

PEMBAYARAN :
maybank2u-cimbclicks

Pertanyaan/ Order melalui Direct Whatsapp

47 Responses to JUS PERAWAN (Kembalikan Keremajaan Wanita) – Juice Perawan Gold D’Herbs

  1. Abdul hadi omar says:

    Slm.klaw isteri sya ambil jus perawan ni
    Tetapi isteri sya belum melahirkn ank
    Adakah boleh diambil jika belum pernah beranak?ada kean smpingan x?
    (Baru kahwin 6 bln) tq…

  2. didi says:

    Salam.
    sy nak bertanya kalau rahim bengkak boleh mnum jus prawan tak?
    Sblm ni pernah keguguran dan cuci

  3. sabalela says:

    Assalam.

    ingin bertanya tentang jus perawan.
    perempuan yang belom berkahwin, boleh minom jus perawan tak?

    Tq

    • Waalaikummussalam.

      Jus perawan sgt sesuai utk wanita (yang sudah @ belum yang melahirkan anak) dan gadis. Ia cuma tidak sesuai diamalkan ketika hamil atau ketika haid.

  4. imah says:

    Sy nk tny produk ni tok ksuburan skli kn. Orang yg mkn pil perancg bole ke ambil jus prwan ni.. Takot tlebih subur n sgkut.. 😉

  5. frika says:

    sya Nak tanya kalau ibu baru bersalin dan menyusukan bayi boleh tak ambil jus perawan gold.

  6. Ainy says:

    salam sy nk btnya ,sy sdh bersalin..adakh bole sy minum jus ni,sbd sy myusu bby

  7. hihi says:

    Assalamualikum..mcm mne saya nk whatsup pn sdngkn pn xde ws..sy tringin nk order p saya perlu tau lebih ag how tu use.tq

    • Waalaikummussalam warahmatullah. Jus perawan perlu diambil 2 sudu setiap pagi dan malam utk keberkesanan yang optimum. Jika puan tiada aplikasi Whatsapp puan boleh SMS ke 010-5081997.

  8. hanina says:

    sy masih mnyusu anak.boleh ke sy mnum jus ni

  9. amy says:

    Boleh ke minum.diet.gold.n jus perawan dlm msa yg sma…sya br bersalin n mnyusu kn bb

  10. Nur Atiqah Hamzah says:

    Assalamuailaikum
    sye nak tanye..kalau minum jus ni blh lancarkan period sbb sye period mmg tak teratur jarak 2 bulan or 3 bulan…

  11. nooralinda says:

    Boleh ker minun jus prawan dan pati delima dalam 1 hari

  12. chia sze pin says:

    Salam Kak,

    Nak tanya, jus ni boleh merawat jangkitan keputihan kah? bukan sekadar keputihan biasa sja.

  13. Noor Jamelah Jamaludin says:

    As salam kalau saya mempunyai masalah cyst bleh x minum jus perawan ni

  14. noraini says:

    salam..jus perawan ni blh x merawat jangkitan keputihan sperti kulat bkn kputihan biasa sja?

  15. meena says:

    Apa pantang larang apabila mengambil Jus ini. Boleh kah kita minum kafein/nescafe.

  16. lenny ayit says:

    Klu minum jus perawan gold nie..bleh mnaikn rahim ke??

  17. maz says:

    sy nk tnye,sepatutnye sy dah dtg bln dlm pertengahan bln…tetapi dlm bln ni sy xdtg2 ag…smlm sy ade minum jus perawan tu…tp still sme je…

    kalo arini sy minum jus perawn tu boleh ag ke??

    • khadijah ijah says:

      assalam nk tye sya menpunyai mslh sakit jantung,sya nk mencuba produk jus perawan ni,tp bg sya hidapi sakit jntung ni boleh ke mencuba tk ada efek,

  18. radiah says:

    Assalamualaikum sy nk tnye lah sy baru abz mnom jus nie dlm bulan 2..sepatutnye sy period 24 .2 lepas tp keluar cairan coklat..smpai lah skrag dah semmgu..adakah itu normal?sy masih anak dara lagi..n period sy sblum nie teratur je..

  19. nur says:

    Assalamualaikum..nak tnya jus perawan ni blh naikkan rahim x?

  20. Sha says:

    Berapa harga skali post ke sarawak?

  21. Miyazaki Ayumi says:

    Assalamualaikum,

    Saya nak tnya kalo dtg haid minum jus perawan gold & ada kesan sampingan tak ??

  22. novi says:

    boleh kaah diminum saad haid klw tak boleh kenapa ya mohon penjelasan nya

  23. novi says:

    boleh tak klw di minum saat datang bulan .kalaw tak boleh kenapa

  24. Eyna says:

    Salam . . Sy nk tye la sis. . Sblm nie sy ade berurut tok naik kn peranakan dgn nnek sy. . N then dye bgtau prnakan sy bgkak. . N period pown xbrpe nk trtur. Sblan just dtg 3-4 ari sje. . Bley kew klau sy amal kn jus perawan nie. .

  25. Puan yatie says:

    Assalamualaikum,saya nk tanya…klu lepas period hari keberapa boleh ambil semula…

  26. Nora says:

    Salam sis… saye minum jus perawan ketika sedang haid kerna tk bace btol2.. bleh ade ape2 masalah tk…??

  27. Bharati Supramaniam says:

    Hi, saya nak tempah jus perawan.
    umur 31th dah ade anak sorang..sejak 9 bulan saya tgh mencuba anak kedua tp belum ade rezeki.

    bidan ckp peranakan bengkak cikit.

    so i pernah tgk byk testimoni ttg jus D’Herbs nie dlm siaran TV pg.

    boleh bagi tahu cara pembelian online.

  28. Jhurta Paris says:

    Jus ni diambil slps mkn atau sblm mkn?

  29. Deviana says:

    Hai sis..sye nk tnye..blh ke sya minum jus perawan gold dgn diet gold skli???

  30. DIYANA says:

    alat sulit saya berbau setiap kali dtg haid, Jus perawan boleh membantu?

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *